۱۳۸۹ بهمن ۲۲, جمعه

بازداشت پیمان عارف و چهار فعال سیاسی و مطبوعاتی

کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی: در ادامه موج دستگیری‌های دو روز گذشته، پیمان عارف فعال دانشجویی و روزنامه نگار نزدیک به مهدی کروبی شب گذشته پنج شنبه بیست و یکم بهمن ماه توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.
پیمان عارف از فعالان سابق دانشجویی و عضو سازمان دانش آموختگان جبهه ملی ایران می‌باشد که تابستان امسال توسط شعبه 26 دادگاه انقلاب به یک سال زندان محکوم شده بود، و به علت تشدید بیماری قلبی در حال مداوای بیماری‌اش در خارج از زندان بود.
همچنین دیگر اخبار حاکی از بازداشت چهار تن دیگر از روزنامه نگاران و فعالان سیاسی به نام‌های نزهت امیرآبادیان، مازیار خسروی، غلامحسین محمودی میمندی و عباس شجاعی می‌باشد.
بنا بر اخبار رسیده، نزهت امیرآبادیان و مازیار خسروی دو تن از خبرنگاران روزنامه شرق، عصر امروز و در یورش نیروهای امنیتی به دفتر این روزنامه بازداشت شدند.
همچنین غلامحسین محمودی میمندی رییس سابق حوزه شرق تهران جبهه مشارکت و رییس ستاد منطقه 8 مهندس موسوی به همراه عباس شجاعی صبح امروز در منزل مسکونی در منزل مسکونی خود بازداشت شد. به گزارش کلمه، دلیل بازداشت وی شرکت در کلاس‌های موسسه صراط و فعالیت در جبهه مشارکت ایران اسلامی می‌باشد. این گزارش می‌افزاید که شجاعی، دیگر شرکت کننده‌ی این کلاس‌ها بوده که صبح امروز بازداشت شده است.

هیچ نظری موجود نیست: