۱۳۸۹ بهمن ۲۲, جمعه

ابوالفضل طبرزدی؛ علیرغم صدور وثیقه همچنان در بازداشت

کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی: ابوالفضل طبرزدی برادرزاده مهندس حشمت الله طبرزدی دبیرکل جبهه دمکراتیک ایران که از 28 آذرماه در بازداشت بسر می برد، علیرغم صدور وثیقه همچنان در زندان کارون اهواز در بازداشت می باشد.
به گزارش کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی، ابوالفضل طبرزدی که با اتهاماتی همچون پیگیری پرونده مهندس حشمت الله طبرزدی، روز یکشنبه بیست و هشتم آذرماه سال جاری بازداشت و به زندان کارون (مرکزی) اهواز منتقل شده بود، با وجود صدور قرار وثیقه دویست میلیون ریالی از جانب دادستانی، اما به علت اظهار بی اطلاعی برخی مسئولین از صدور چنین وثیقه ای، همچنان در بازداشت و بلاتکلیفی بسر می برد.
همچنین خانواده این زندانی سیاسی در گفتگویی با این کمیته با بیان اینکه روز گذشته (پنج شنبه) با مراجعه به زندان کارون اهواز موفق به ملاقات کابینی با وی شده اند، وضعیت روحی وی را همچون عمویش بسیار خوب توصیف کردند.
مهندس ابوالفضل طبرزدی برادرزاده مهندس حشمت الله طبرزدی دبیرکل جبهه دمکراتیک ایران صبح روز بیست و هشتم آذرماه سال جاری توسط نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی بازداشت و به زندان کارون اهواز منتقل شد.

هیچ نظری موجود نیست: