۱۳۸۹ بهمن ۱۹, سه‌شنبه

احضار و بازجویی سید مهدی محمودیان در زندان رجایی شهر

کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی: سید مهدی محمودیان، روزنامه نگار و عضو انجمن دفاع از حقوق زندانیان، امروز هجدهم بهمن ماه توسط مأموران وزارت اطلاعات در زندان رجایی شهر مورد بازجویی قرار گرفت.
به گزارش کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی، این فعال مدنی ظهر امروز ضمن احضار از جانب مسئولان زندان رجایی شهر کرج، توسط مأموران وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی که از تهران به این زندان آمده بودند، به مدت 2 ساعت مورد بازجویی قرار گرفت.
به نظر می‌رسد احضار و بازجویی آقای محمودیان به دلیل نامه اخیر وی به آقایان خاتمی، موسوی و کروبی و همچنین بیانیه‌های وی از درون زندان رجایی شهر کرج، و تلاش برای پرونده سازی و صدور احکام جدیدی بر علیه این عضو انجمن دفاع از حقوق زندانیان بوده باشد.
سید مهدی محمودیان عضو جبهه مشارکت ایران اسلامی، انجمن دفاع از حقوق زندانیان و فعال مطبوعاتی، دو سال قبل درباره اعمال روش‌های غیرانسانی و غیرقانونی با متهمان در بازداشتگاه کهریزک، در سطح وسیعی اطلاع رسانی کرد و به همین دلیل تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.
وی که هم اکنون دوران محکومیت 5 ساله خود را در زندان رجایی شهر کرج (گوهردشت) سپری می‌کند، بارها به علت شرایط نامناسب زندان دچار مشکلات حاد جسمانی شده است.
آقای محمودیان روز جمعه هشتم بهمن ماه نیز در بند ویژه امنیتی تازه تاسیس زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر دچار عارضه قلبی گردید و با وجود وخامت حال او، مسئولان این زندان تا به امروز از انتقال وی به بهداری زندان و ارائه خدمات مناسب درمانی به وی خودداری کرده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست: